Hepp

Distraktion på bygget idag :D

Det dök upp ett par brudar på bygget från konstskolan. Och med dem en model.
Studenterna hade tydligen ngt plagg som de hade designat och skulle plåta den med modellen.
Och ljuset och bakgrunden i bygget var tydligen perfekt for en photo shoot.
Arbetsmoralen ökade på bygget. Men produktiviteten sjönk några grader. Olyksriskerna var lite högre, och jag har för mig att någon fick en lätt nackspärr.
Själv höll man sig i några stadiga 6 minuter, sen smög man fram och frågade lite.. Får jag oxå ta en bild?
Men nix det fick man itte. Fan, jag som kunde se det framför mig, en klockren bild med modellen i design kläderna och med min Fast grip i handen. Men men. Jag smög tebax och smög in några bilder på cameran fast utan en fastgrip då.
A ja va ska man säga te allt detta
Boys will be boys.

Kläderna ska fixas till.



Det poseras för fullt



Busted!


Vafan jag kan la oxå posera eller.

Kommentarer
Postat av: Siquidem

Jag efterlyser härmed modellbilder på dig med fastgripen! Klart du kan! :)

2009-05-20 @ 00:49:57
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Snickarn

Noterat. Och om jag får tillägga: intressant tanke. Man ville ju vara modell när man va yngling. (Det kan så lätt slå slint i skallen på en när man e en ung fjutt)



2009-05-21 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0