Zombie on crack

Ja idag var man itte pigg på morgonkvisten!
Undisarna ut och in och bak å fram på en å samma gång. Så kom man försent mä. Både jag och kollegan. Men hans undisar satt nog i.af rätt. En rejäl klunk rejält strong kaffe, å så köra på som en zombie on crack. Men iom att vi var sena in så kände vi oss tvungna att kompensera för detta. Men hur? Ja vi tänkte: -Om man jobbar för långsamt så kompenserar man med det motsatta, jobbar på lite snabbare. Men vi jobbar redan snabbt, (zombies on crack). Ok, å när man har jobbat för lite timmar så kör man det motsatta och jobbar lite fler. Då tänkte vi:
 -Fan vi kom cirkus 20min för sent så vi motsattar (obs påhittat ord). 20min sent in på jobb = 20min tidigare ut på rast. Works for me :D
2009/03/21

 Nästan gullig ju. Jag e ganska gullig me, btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0