Jobba jobba jooooba

Jag har varit lite dålig på att skriva nu. Jag ska uppdatera med ett nytt moment som vi fick idag. Ungefär samma jobb men med lite andra lösningar. Att jag har varit så dålig på att uppdatera blogen nu dessa dagar skyller jag nog på att jag jobbar my as off. Jag och kollegan kör ca 65h veckan. Med söndagen som ledig dag. Detta kör vi fram till påsk. (V15) Blir inte mkt fri tid :( Men faen va jag ska götta mig te påsk! Så Jag har inte gett upp bloggandet! Kommer med en uppdatering imorn eller övermorn. Måste hinna titta på ett avsnit av Heroes också, helgrymmme!!
Aja. Ha det gött alla!  /Bultskjutarns pöjk.


P.s Förr fick man glänta på trosorna för att få en glimt av den sköna baken, nu får man ju glänta på den sköna baken
för att få en glimt av trosorna....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du rätt i :) Trosorna e ju inte särkilt stora nuförtiden:) Men de kan ju va gött de med...;)

2009-03-31 @ 19:12:54
Postat av: Pizzasnickarn

Ah, Mattias mannen. Why skriver du annonymt? ;)Men jo, gärna ett par fina stringisar än granny panties. =c)

2009-03-31 @ 21:05:38
Postat av: Anonym

Mmm, visst:) Trodde du gilla granny panties..;)

2009-03-31 @ 22:22:51
Postat av: Pizza

Wait a minute.. waiiit a minute.. De där låter itte som Matte the fikus. Hmm Jag vet att du skriver från göteborg iaf. Så jag tippar på Fröken Yoshi?

2009-03-31 @ 22:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0