Haj

Hello alles!
Det har icke blitt mycke skrivning här på senare tid. Jag har testat detta, och det var kul och allt, men det har vart lite jobbigt att föra en blogg med dom arbetstiderna man har.
Jag har nog efter mkt tänk beslutat att lägga detta på hyllan. Det var ett antal läsare som var trogna men väldigt få för att inte nästan säga en trogen komentar skrivare. (Tack siq'an :D Tapa inte kontakten nu!)
Jag har fått problem med min e-post: [email protected] Jag vet inte varför men jag kan bara inte ta emot ngt. Det har varit så ett tag nu, så om ngn har skickat ngt mejl så har jag inte fått det.
Jag har slängt upp ett nytt mejl: [email protected] så länge.
Jag kan oxå informera att jag har börjat köra in mig på Fejsbok istl. Så alla som vill kolla på lite bygg bilds, sköja lite eller hålla kontakt kan ju söka upp mig där. Jag e reggad med [email protected] så det är bara att söka på den.
Sen kan jag informera som ett sista bloggis, jag har äntligen efter många års betenke tid kommit på vad och var jag ska tatuera mig. Så snart blir det av. Bilder kommer la finnas på fejsbok. Sen så har jag och brosan slagit våra kloka huven ihop (kanske lite för hårt) Och kommit fram till att vi ska som i gamla tider (waaaay back) färga håret. Jag blått och han rött. Lagom till en rock festival som jag e mäktigt sugen på i norge. Slash min all time guitar hero ska lira!
Bilder på håret kommer la upp de med.

Aja people! Ha det gytt Och simma lungt!
Tack å adjö...
Pizza over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0