Bjuda på för mkt

Efter jobbet e det ju gött med en dush.
Vilket det brukar vara kö till. Men idag hann man föst! Alla andra väntade i vadagsrummet o tog en öl. Efter dushen var man så belåten å gotta sig i att man hann först. Frågan var bara, ska jag gå och byta om nu eller ska jag kliva genom vardagsrummet och ta en kall öl med mig in i rummet först. Ja va fan en kall öl efter en skön dush! klart som faen.
Så då lunkar man igenom vardagsrummet med ett litet flin. Men flinet övergick fort te en mkt skum grimas, då jag råkade trampa på ngt blött och halka mkt dramatiskt med högerfot åt otaheiti. Hela jag for åt venster och handuken flög åt höger. Å hela skönheten i vädret. Men det värsta var att jag vid återhämtningen hörde ett kvinligt skratt.
Im scarred for life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0