Favo

Här kommer lite fler av mina favo verktyg.

Min plåtsax! Den e go. Viktigt med kvalité på verktygen tycker jag. Det förenklar arbetet.
Jag är mkt nöjd med min plåtsax. Om saxen klarar av att klippa såna här smala remsor utan vidare, då vet du att den e bra!


Följande är absolut en av mina favoriter. Can not live without it!
Min Ipudd. Och ett par högtalare som jag fick av syrran :D


Och om man inte har råd att införskaffa en sån där dyr och mkt ovanlig spikhållare så kan man lätt bruka en sån där multicheck fastgripp!!! Den e kanon min fastgripp.




Så då har vi avklarat mina favo verktöy för idag. Men jag har två fina bilds kvar att visa.
Nr1:
Jag har märkt att det är en viss skillnad mellan vissa saker i Sverige och Norge, när det gäller standard på bygget.
Till ex så hade jag ingen aning om att i Norge så kan man använda toapapper som tätning mellan karmen till dörren och väggen. där ser man.
 

Bild Nr2:

Jag använder telefonen som kamera för stunden (glömt kameran i sverige).
 Och det är lite krångligt och klumpigt att hantera den ibland när jag jobbar och speciellt när jag har på mig mina handskar. Så ibland händer det att jag kommer åt fel knappar, och tex tar en bild av misstag. Som den här tex...



E det bara jag som e så lättroad eller e den lite kul iaf....
Nu ska jag sova. God natt å adjöken!

Kommentarer
Postat av: Siquidem

Haha, det där var faktiskt humor! :)

2009-04-05 @ 19:19:15
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Pizzarn

Sicken lättnad :D Tackar

2009-04-06 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0